13 Feb 2009

badminton lagi..

selamat berjumpa kembali dalam blog saya..pasti semua pembaca dalam keadaan sihat2..kalau kurang sihat tu, cuba turun main badminton, pasti sembuh penyakit..penyakit2 seperti tinggi darah, kencing manis, sebenarnya boleh diubat dan dicegah jika rajin main badminton..menurut seorang kawan saya, permainan yang menggunakan racket ni paling baik dari segi mengurangkan kandungan kalori dalam badan..kawan saya ni dah buat kajian dan pembacaan meluas..walaupun dia bukan lah doktor..bah!! apa lagi turunlah gelanggang main..apa juga tu shuttle RM 55 sebulan demi untuk kesihatan..kalau sakit pergi klinik.. mau juga puluh2 ringgit bikin bayarkan? so...demi kesihatan anda dan keluarga..turunlah main badminton..kalau tak minat badminton..cuba2 dulu..macam kawan2 saya di sekolah tu..mula2 langsung tak minat main..bawa main pun tak ingin..tapi sekarang ni..dah lebih 20 orang turun main..dah ketagih! lagi pun memang enjoylah..banyak ketawa! tengok gelagat pemain2 beraksi mengikut skil masing2..aku ni memang nak main hari2 tapi memandangkan ada komitmen lain..2 kali seminggu pun cukup..okla..jumpa lagi

No comments:

Post a Comment